There was an error in this gadget

Tuesday, June 21, 2011

hangin2....

eii mmg hangin satu badan ni...
menyampah gile ngan sorg mamat nie...
seriously x penah rase menyampah cam nie...
ingat die tu besar sangt ker???lau dah x berpelajaran tu jgn la nak cakap besar sgt...
sampai semua ko boleh...
org pown bleh tau la wehh...
x yah nak tunjuk bagus sangat la kan....
stakat keje cam tu aku rase semua org leh buat kecuali kerja2 mengapi2kan org tuh
cume ko je la yang leh wat..
satu ag ko mmg pandai bermuke2...sampai kawan aku pown ko leh tpu kan....
ko canang kat semua org cerita sal die pastu ko leh lg menggedik ngan die..
mmg cam **** la ko nie kan....
ko ckp semua manjekan ktorg sbb tu kami x dgr arahan kan..
padahal satu perkataan pown x kuar dr mulut ko suh kami wat paper..
pastu ko ckp kat exac kami x mo wat keje..
ape kes nie???..
ko sape nak arah2 kami....
slame nie kami wat kerje ikhlas walaupown sape pown yg suh kami wat keje...
sbb niat kami nak blaja tp ko pny perangai mmg cam eii xtau nak kate la....
nak buruk2kan name kami plak....
busuk toll aty ko kan...
ko tunggu je la balasan dari tuhan...
lagipown sume org dah tau perangai buruk ko tuh...

2 comments:

  1. uisshhh...sapekah berhati busuk tu?huhu
    sabar ea k.ija :)

    ReplyDelete
  2. huhuhu ade lah manusia yang kurang akai nie....
    how are u dear....

    ReplyDelete