Friday, January 28, 2011

Dan midsem break pown bermula....

waaa tak sangka btol dah midsem break dah...rasa cam kejap je masa berlalu..huhuhu aku nie cam jiwang la plak...hehehe nak wat cam ne kan ngah touching sebab x leh nak balik cuti kat umah kan....wuuu napelah tiket bas da abis...mak along nak balik!!!!

trainning dekat MSN Keramat...tp tetiba game cancel lak...

hermm dah nasib badan x dapat balik umah..nie lah pertama kali tak balik bercuti kat umah...before nie pown kalau sebut jek sal cuti aku lah orang pertama yang cibuk2 nak g cari tiket balik umah... tapi kali nie sbb ad sikit salah faham aku x dapat balik umah...sob3x nape lah game tu cancel last2 minute adoiii... lau tak sekarang nie kompem2 aku ngah berjemur kat padang UIA tu menggelapkan lagi aku yang dah gelap nie hehehehe....tapi nak wat cam mane kan kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan so aku kena lah terima hakikat yang aku x balik cuti kali nie...

dah lah cakap sal balik kampung nie skrang aku nak pikir ape yang patut aku buat untuk habiskan cuti nie...hermmm xdek adea la nak wat pe...kalau tak rancang mmg cuti kali nie mmg akan berlalu ngan sia2 je kan??btoll x??
hahh tbe2 dapat satu idea.... pe kate aku tajamkan skill aku dalam menulis blog nie...almaklumlah aku nie baru je berjinak2 ngan bidang penulisan blog nie kan..mmg setahun jagung la katakan hehehehe actually x sampai setahun kott..baru sebulan jagung heee....tapi mane nak dapat cikgu2 yang berdedikasi nak ajar aku ekk???
okeii lah kene out luh nie ad keje skitt nak buat sambil nak cari cikgu untuk ajar aku berblog nie hehehe daaa....muahxxx3x

unty eja yg chumell blanje kain heee....best!!!!

heee unty eja bawak eja g nilai 3..shopping!!!

No comments:

Post a Comment